Dostava / osebni prevzem

 

 

Dobavni roki

 

 

Naročila oddana od ponedeljka do petka do 16 ure bodo načeloma odposlana še isti dan, razen v primeru izrednih in nepredvidljivih dogodkov. V takšnem primeru bo prodajalec obvestil kupca oziroma naročnika. Pri dostavi sodelujemo s Pošto Slovenije d.o.o., ki zagotavlja hitro in zanesljivo dostavo paketov, tako da je pošiljka dostavljena naslovniku praviloma naslednji delovni dan po odpremi. Po želji kupca oziroma naročnika je možna dostava tudi preko dostavne službe GLS d.o.o..

 

Šteto od dneva oddaje naročila so dobavni roki za naročeno blago naslednji:
- 1 do 3 dni, če je blago v našem skladišču
- 3 do 10 dni, če je blago v našem nemškem skladišču.

V primeru, da kupec naročenega blaga ne prejme v tem roku, nas lahko obvesti na elektronski naslov  info@aforum.si.

 

Dobava se najprej izvrši kupcu, ki je prvi naročil izdelek.

 

V kolikor blago ni več na zalogi bo prodajalec o tem obvestil kupca in javil predvideni rok dobave oziroma v primeru, da blaga ni več možno dobaviti, bo prodajalec omogočil kupcu oziroma naročniku preklic naročila in mu bo hkrati vrnil vsa morebitno izvedena plačila.

 

 

Dostava, osebni prevzem in stroški

 

 

1. Dostava in osebni prevzem

 

 

1.1. Dostava

 

1.1.1. Dostavna služba

 

Dostava na naslove v Republiki Sloveniji se primarno izvrši preko Pošte Slovenije d.o.o. oziroma katere druge dostavne službe, v kolikor je le ta učinkovitejša, vendar prodajalec ne odgovarja za morebitne zamude s strani dostavljalca.

Po predhodnem dogovoru in na željo oziroma s strinjanjem kupca, je dostava možna tudi preko podjetja GLS d.o.o.. Kupec, ki želi dostavo preko podjetja GLS d.o.o., svojo željo zapiše v opombo k naročilu.

 

 

1.1.2. Obvestilo o dostavi in rok za prevzem

 

Kupec bo s strani Pošte Slovenije d.o.o., na v naročilu navedeni e-mail naslov in navedeno telefonsko številko:

- prejel obvestilo  o sprejemu pošiljke v prenos in

- o predvidenem datumu dostave.

 

Kupec je pošiljko dolžan prevzeti najkasneje v roku 15 dneh od dneva, ko je bil obveščen o njenem prispetju. V nasprotnem primeru, se pošiljka vrne nazaj k pošiljatelju, pri čemer nastanejo dodatni stroški vračanja pošiljke v vrednosti 2,32€. V primeru, da kupec iz neopravičljivih razlogov ne prevzame naročnega blaga in se posledično temu pošiljka vrne nazaj na pošiljateljev naslov, mu bo podjetje zaradi tega nastalih stroškov zaračunalo strošek vračanja neopravičeno ne prevzete pošiljke v vrednosti 2,32€. Račun za plačilo stroška ne prevzete pošiljke bo prodajalec poslal na v naročilu navedeni e-naslov.

Prodajalec bo na željo kupca ponovno poslal naročeno blago, vendar samo po predhodnem plačilu ponovnega pošiljanja in stroškov nastalih zaradi ne prevzema. 

 

 

1.2. Osebni prevzem

 

Po predhodnem dogovoru je možen tudi osebni prevzem v:

Mariboru,

Lenartu (sedež podjetja Aforum d.o.o.)

Murski Soboti.

 

Pri osebnem prevzemu je kupec oziroma naročnik dolžan izdelek takoj pregledati in ugovarjati morebitnim napakam. Pri osebnem prevzemu kupec ne plača stroškov dostave.

 

 

1.3. Dostava v tujino oziroma izven Republike Slovenije

 

V kolikor bi kupec izrazil željo, da se mu naročen artikel pošlje na naslov izven Republike Slovenije, mu bo podjetje individualno poiskalo najhitrejšega in najugodnejšega ponudnika za prenos pošiljk. Podjetje bo takšne pošiljke odposlalo šele po odobritvi kupca o izbiri in ceni pošiljke.

 

 

2. Stroški dostave

 

Strošek dostave v vrednosti 2,90€ v celoti bremeni kupca, razen v primeru nakupa nad 49,95 eur, ko stroške dostave krije prodajalec. Stroški dostave se prav tako ne zaračunajo v primeru osebnega prevzema.

V primeru plačila po povzetju, bo prodajalec poslal pošiljko z zahtevkom "odkupnina brez naloga", kar pomeni, da kupec poravna v naročilu navedeni znesek za odkupnino in pri tem nima nobenih dodatnih stroškov ali provizij.

 

 

3. Poškodbe pri transportu

 

Pri prevzemu je kupec dolžan pregledati pošiljko. V primeru fizičnih poškodb ali pa da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko reklamirati pri dostavljalcu, ki je dolžan reklamacijo rešiti na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost.